Založ si blog

Archív: jún, 2014

5 životných FAKTov

Niekde som čítala, že každý človek (najmä však ten, ktorý býva ľahko rozčarovaný a sklamaný zo seba, i z druhých ľudí), by sa mal naučiť zmieriť sa s týmito piatimi faktami: 1. FAKTom je to, že máš a aj vždy budeš mať nepriateľov (či sa ti to páči, alebo nie… Z pohľadu veriacich je tým najväčším nepriateľom Satan.) 2. FAKTom je to, že […]

Pokračovanie článku

Môj ´Zoznam záchrany´

Chceli by ste vedieť, čo mi v živote pomáha? Tu vám ponúkam zopár mojich NAJ vecí, ktoré mi pomáhajú prekonávať obdobia nezdaru a udržujú ma psychicky i fyzicky fit. Iste ste už veľa krát takýto zoznam rád počuli, či čítali u niekoho iného, ale tento tu je môj vlastný a zostavila som si ho celkom sama už mnoho rokov dozadu. Toto je ten celkom pôvodný […]

Pokračovanie článku

Bolesti (básnikovho) ducha

Bolesti ducha rozštiepené v temnote noci kedy duša bolieva básnika najviac zúrivo rýpu do najhlbších častí samotnej podstaty až nie je čud keď sa básnik zblázni Bolesti ducha čo sa cez deň trápi problémami sveta zarábaním peňazí a zdaním sa normálnosti spájajú sa v noci do silného šíku aby básnik nezabudol že je básnikom a jeho údelom je trpieť Bolesti […]

Pokračovanie článku

S 1 Eurom vo vačku alebo ´Ako sa dá za jedno EURO najesť, napiť a ešte aj pomôcť iným. . . ´

Opäť som raz čosi vyviedla. Meniac si včera svoju tmavú ´zimnú´ kabelku za plátennú a bledšiu, jarno-letnú, zabudla som si do nej vhodiť to najhlavnejšie, čo dnes vládne celému svetu! Presne tak – peniaze! Teda vlastne zabudla som si do nej preložiť nielen peniaze, ale rovno celú peňaženku, a s ňou aj všetky doklady, ktoré v nej nosím… Zistila som to však […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 567124x
Priemerná čítanosť článkov: 2124x

Autor blogu

Kategórie