Založ si blog

Archív: september, 2016

Dnes je. . .

88 dní do Vianoc + Deň železničiarov a ich vlakov na ktorých chodíme do Tatier a ja stále neviem či to ešte tento rok stihneme… (no už asi nie…) Hladné hnedé medvede sa práve pasú na ´mojich´ čučoriedkach ktoré som im nestihla vyjesť a tak budú pekné, guľaté a zdravé a prežijú tú krutú zimu, čo nás všetkých čaká… Vraj budú […]

Pokračovanie článku

Otello

Obtrelo sa mi Otello o telo dlhými prstami šteklilo aby som si spomenula na ten pocit z detstva… keď som sem za ním chodila skrývajúc sa za jeho listami pred tými, ktorých niet pretože už zmizli a ja som na nich takmer zabudla… :/ Zostal tu po nich len vinohrad s dlhými lianami… Strapce už niekto vyjedol možno škorce, či drozdy…

Pokračovanie článku

Keby. . .

Keby sa vravela len pravda a vzduch by voňal láskou… Keby sa právo neučilo no každý by ho zvládol… Keby sa úspech nepočítal len z kariérnych postov… Keby sa lietať nemuselo len vďaka motorom… Keby sa vždy nemuselo riešiť kto je kto a prečo… Keby sa zlo nepoznalo a svet by bol priam rajom… VTEDY by nik z nás netrpel a nik by […]

Pokračovanie článku

Anglické

Dnes som ti prvý krát spravila ham and eggs a ty si sa zalizoval a čudoval, čo to je A hoci si mäsožravec tak ako aj ja takéto pravé anglické si vraj ešte nemal A tak si ráno dávame nielen čierny čaj ale aj pečené klobásky a fazuľu v rajčinách Dobrú chuť, Lása! 🙂

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 567123x
Priemerná čítanosť článkov: 2124x

Autor blogu

Kategórie