Založ si blog

Archív: február, 2017

Nikdy nevieš. . .

Možno som iná ako si myslíš možno sa všetko už čoskoro zmení… Možno, že svet nestojí za žiadnu námahu no možno, že stojí za viac než bačkoru… Možno, že nikdy nenájdeme šťastie no možno len nevidíme že nám stojí v ceste… Možno tým dobrým nesiahame po päty no možno sme lepší a Boh nás odmení… Možno, že už […]

Pokračovanie článku

Úžasný

Hoci poznám zlo sveta žasnem z Tvojej sily a hoci vídam hriech ľudí viem, že si úžasný Prinášaš mi drobnosti deň za dňom a stále až neviem, z čoho sa tešiť viac či z Lásky, a či z Nádeje Staráš sa o mňa či som hore, a či spím nemôžeš ma sklamať len mi zmeniť ´dreams´ …na nejaké tie lepšejšie a krajšie… Ďakujem, […]

Pokračovanie článku

Súboje (z) lásky

Zraňuješ ma šípmi pretože si šišnutý a Strelec a ja zas teba rohmi pretože som tak trápne tvrdohlavý Baran (že je o tom škoda hovoriť…) …a tak si obaja robíme vždy napriek snažiac sa si dokázať že vieme žiť aj bez seba ale to je omyl..! Nevieme! Stačí totiž, že na mňa mrkneš tak previnilo a trúfalo ako máš v tom trápnom (zlo)zvyku […]

Pokračovanie článku

2. 2. , to nie sú len Hromnice. . .

…ale aj deň, kedy sa narodila moja milovaná babka. Dnes by oslavovala krásnych 80 rokov, a všetkým nám je ľúto, že to tak nie je aj naozaj. Sú to už dva roky, čo sme s ňou oslavovali jej 78.-e narodeniny, vtedy ešte netušiac, že budú jej posledné… :/ Je mi to stále dosť ľúto, a doteraz si na to neviem zvyknúť. Moja myseľ akoby ešte stále odmietala […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 567692x
Priemerná čítanosť článkov: 2126x

Autor blogu

Kategórie