Založ si blog

Archív: august, 2016

Gašparkovia

Na povrázku z lásky hompáľame sa obaja poťahuješ nitkami raz ty, a raz zas ja Osobne sa angažuj do všetkých mojich ciest ak chceš niečo zmeniť kľudne mi to povedz Vyzliekaš ma na kožu a rontgenuješ veci nebuď na mňa prísna rob činy, nie keci Raz si príliš blízko a raz zase vzdialená keď chceš niečo riešiť ťahajme tým obaja… 😉

Pokračovanie článku

Vyliala si muchu

Ja som ja a ty si ty a kým som k tebe prišiel mal som muchu v pohári Pozrela si na mňa súcitne nezbedne a beťársky a kým som sa stihol spamätať vyliala si mi ju do trávy A potom si sa privinula k mojim ramenám a k hrudi hrdá sama na seba i keď ja som bol viac hrdý A keď si sa potom otočila na vysokých opätkoch zvolala si na mňa len jedno: „Už to […]

Pokračovanie článku

Čokoľvek. . . : )

Beztrestne lietať, kam sa nám páči bezcieľne chodiť na vrchol a spiatky bez hanby prosiť o pomoc a rady bez strachu tvoriť z vášne i z nudy Bez zábran zdraviť bárskoho z davu bez obáv skúsiť nevábnu stravu bez stresu sedieť na morskom brehu bez auta brázdiť pol sveta, no SPOLU! 🙂

Pokračovanie článku

Diva

Si sladká ako čerešňa na začiatku leta si v ružovom odetá ako západ slnka Si krásna ako dúha za letného dažďa a ja nebezpečný blázon keď ťa vidím, no nemám Si rozhodne zasnená a túžobne čakaná ako pauza v práci či dovča u jazera Si nemenne ľúbezná máš vo mne monopoly chystám sa ťa ľúbiť ako vo dne, tak v noci…!

Pokračovanie článku
Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

18.04.2024 10:35

Rumunsko v posledných rokoch masívne investovalo do obrany.

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

18.04.2024 13:23

Advokát finančníka dúfa, že čakanie na skutočné a nielen formálne prejednanie sťažnosti voči obvineniam v kauze sa nestane "čakaním na Godota".

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 567088x
Priemerná čítanosť článkov: 2124x

Autor blogu

Kategórie