Založ si blog

Archív: august, 2014

Navždy pri sebe

Len tak ticho v objatí stáť jeden pri druhom s láskou pri páse a krásnou predstavou o tom, čo je život a ako ho mať ešte viac Len tak ticho v objatí bok po boku a plece pri pleci ako brat s bratom vnímať ten svet okolo kuť spoločné plány a veriť v krásny zajtrajšok Len tak ticho v objatí sledovať vietor so slnkom pozorovať hviezdy pretekať sa po […]

Pokračovanie článku

Zhasol

Aj keď je to poľovnícky termín na usmrtenie, a ja som bola posledná, ktorá ho videla nažive, nebola som to ja, ktorá ho zabila… ´ Iba´ som ho videla umierať… Rozpoviem vám, ako to bolo. Je to trošku smutný príbeh, ale aj o tom je život… Keď som si raz večer bola zabehať neďaleko môjho baráka, v jednej z malých uličiek som na kraji cesty zazrela […]

Pokračovanie článku

Snívam. . .

Snívam o slovách ktoré budú plynúť mäkko a nežne ako jarný vánok Snívam o slovách ktoré budú opájať viac ako nektár a viac ako víno Snívam o slovách silných a krásnych pre ktoré budem chcieť umierať aj žiť Snívam o slovách s drobnými náznakmi so silou presviedčať a s mocou odpustiť Snívam o slovách ktoré povieš ty, či ja […]

Pokračovanie článku

Starenkin pohľad

Videla som tvár. Nešťastnú tvár. Tá tvár sa pozerala von oknom. Bola to tvár starenky. Pohľad tej tváre bol zadumaný, takmer apatický. Pripomínal mi pohľad psíka, celý deň zatvoreného v prázdnom byte. Pohľad opusteného a osamoteného tvora, o ktorého nik nemá záujem… Bolo mi jej ľúto. Až tak moc, že keby som sa nemusela ponáhľať do práce, možno by […]

Pokračovanie článku
Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 567172x
Priemerná čítanosť článkov: 2124x

Autor blogu

Kategórie