Založ si blog

Archív: august, 2015

Zvesený záves

Zostalo tu po tebe ticho ako v hrobe zostala som sama ako kôl v plote zostali tam rožky grahamové a zdravé Zostal tu záves čakajúci na opranie na uloženie a na výmenu za iný zelený a krajší lesklejší a novší Ale to sa už nestane pretože namiesto závesov postelí a skríň ktoré sme chceli sme vymenili seba a potom aj toho druhého Prečo sme to všetko […]

Pokračovanie článku

Len trošku

Len trošku viac milovať a stať sa milovaným Len trošku viac sa snažiť a dosiahnuť plány Len trošku viac kričať než len ticho šepkať Len trošku viac makať než vysedávať kura Len trošku viac veriť a sen sa stane real Len trošku viac dúfať než len smutne zúfať Len trošku viac skúsiť a zažiť nevídané Len trošku viac odpúšťať a spoznať to staré […]

Pokračovanie článku

O čom je život? !

Náš život je o učení sa láske a nebátí sa zobrať ju a hodiť ju po hocikom aj keď ho možno netrafíme úplne presne a ona sa k nám vráti späť ako vesmírny bumerang Náš život by mal byť aj o tom….. zabuchnúť dvere pred nosom každej nenávisti a závisti a podeliť sa s ľuďmi o to najcennejšie čo máme – o svoj čas

Pokračovanie článku

Si, Som

Si mojou realitou a ja tvojím sci-fi si mojím ziskom a ja tvojou stratou Si pozemskou múzou a ja len niktošom si mojím víťazstvom a ja tvojou prehrou Si mojou opičkou a ja tvojím havom si mojou včielkou a ja tvojím trúdom Si dôvod môjho smiechu Si sušič mojich sĺz Si môj roztok šťastia Si nekonečná nádej Si môj handsome man a ja tvoja […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 567653x
Priemerná čítanosť článkov: 2126x

Autor blogu

Kategórie