Založ si blog

Archív: jún, 2016

Sme zranení. . .

Všetci do jedného. Bez rozdielu. Každý z nás, kto je pri vedomí, a uvedomuje si sám seba a svoje okolie, je v hĺbke svojej duše niečím, alebo niekým zranený… Zraniť nás môže naozaj čokoľvek, ktokoľvek, a kedykoľvek. Nikdy nie sme pred zranením úplne imúnni. Ublížiť nám môže nenávisť, nevera, neúcta, nedôvera, pohŕdanie, vysmievanie, zrada… […]

Pokračovanie článku

STOP umeline

V polotovaroch šťastia zohrievame city umelo dodané zakonzervované pokazené staré a po záruke a tvárime sa že všetko je OK a že nám to chutí… Kedy si však konečne povieme že to tak nie je a že je to len grc a pretvárka a umelý výmysel umelých ľudí čo chcú mať aj lásku na prídel no nie sa o ňu deliť aby z nich, náhodou neubudol ani kúštiček..?! […]

Pokračovanie článku

Čokoládovo@Múzovo

Prepadla ma múza po dlhej dobe no na krátky čas začalo sa to nevinne túžbou po čokoláde a skončilo sa to až po tom keď som ju celú dojedla… Počas tých niekoľkých pár nechcených minút mi ale dala toho dosť a mne sa pod rukami priam prášilo z kláves a v hlave dymilo od nápadov čo som nestíhala spisovať… (Nuž, občas je i čokoláda […]

Pokračovanie článku

Chýba mi. ..

Chýba mi tvoj úsmev a tvoje milé slová chýba mi tvoj dom a jeho zvláštna vôňa Chýba mi tvoj dvor kde som sa hrávala chýba mi tá istota že si tu len pre mňa Chýba mi ten svet čo si mi dávala chýba mi to detstvo keď som bola malá Chýba mi ten záujem a starostlivá láska chýba mi ten pocit …mať ťa tu znova..! Chýbaš mi, babka! :/ […]

Pokračovanie článku
Gröhling: Slováci zbierkou na muníciu ukázali, že vláda ich nereprezentuje, Macko poslal odkaz Blanárovi. Pozor na podvodnú stránku

Gröhling: Slováci zbierkou na muníciu ukázali, že vláda ich nereprezentuje, Macko poslal odkaz Blanárovi. Pozor na podvodnú stránku

22.04.2024 15:00

Úspech slovenskej zbierky na muníciu pre Ukrajinu zneužili podvodníci. Vytvorili podobnú stránku a nabádajú ľudí posielať peniaze.

Šimkovičová zverejnila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase, názov mení na STVR. RTVS porušuje ľudské práva, tvrdí Fico

Šimkovičová zverejnila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase, názov mení na STVR. RTVS porušuje ľudské práva, tvrdí Fico

22.04.2024 15:33

Ministerka kultúry chce zlepšiť súčasný stav a túži po priblížení sa k objektívnosti vysielania. O návrhu má v stredu rokovať vláda.

Vychádzajúca hviezda českej politiky zhasne za mrežami. Súd potvrdil, že exposlanec znásilnil ženy

Vychádzajúca hviezda českej politiky zhasne za mrežami. Súd potvrdil, že exposlanec znásilnil ženy

22.04.2024 14:09

Obetiam tiež musí zaplatiť finančné odškodné.

Hrdá a slušná, nie transsexuálna, hovorí o slovenskej kultúre Fico. Šimkovičová tvrdí, že rezort čelí útokom

Hrdá a slušná, nie transsexuálna, hovorí o slovenskej kultúre Fico. Šimkovičová tvrdí, že rezort čelí útokom

22.04.2024 11:28

Podľa Fica na ministerku útočia „duchovní bezdomovci, nekultúrni ľudia, ktorí netušia na čom je Slovensko postavené“.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 567321x
Priemerná čítanosť článkov: 2125x

Autor blogu

Kategórie