Založ si blog

Môj ´Zoznam záchrany´

Chceli by ste vedieť, čo mi v živote pomáha?

Tu vám ponúkam zopár mojich NAJ vecí, ktoré mi pomáhajú prekonávať obdobia nezdaru a udržujú ma psychicky i fyzicky fit. 

Iste ste už veľa krát takýto zoznam rád počuli, či čítali u niekoho iného, ale tento tu je môj vlastný a zostavila som si ho celkom sama už mnoho rokov dozadu.

 

Toto je ten celkom pôvodný (spred mnohých rokov):

 

1. VIERA V BOHA

2. DÔVERA BOHU
3. HUDBA
4. TANEC (pohyb, šport)
5. ŠPORT
6. ZÁBAVA s priateľmi
7. PRIATELIA
8. ZVIERATá
9. PRíRODA
10. NAKUPOVANIE
11. CESTOVANIE
12. PíSANIE
13. ĆíTANIE
14. UPRATOVANIE
15. KULTÚRA – KINO, DIVADLO, KONCERT

 

A tu je už ten upravený, zlepšený, a proste ´dnešný´:

 

  1. VIERA A DÔVERA BOHU
  2. HUDBA
  3. PÍSANIE
  4. POHYB (beh, tanec, turistika…)
  5. PRIATELIA (rozprávanie, akcie, pitie :))
  6. ZVIERATÁ a PRÍRODA (hory i moria)
  7. ČÍTANIE inšpirujúcich vecí, TV, DVD
  8. KULTÚRA  (kiná, divadlá, koncerty…)
  9. CESTOVANIE, FOTOGRAFOVANIE a SPOZNÁVANIE NOVÉHO
  10. NAKUPOVANIE
  11. UPRATOVANIE a PORIADOK VO VECIACH 
  12. VARENIE, PEČENIE, ZÁHRADA

 

 

Žiaden dlhý spánok, žiadne vylihovanie, žiadne ohováranie a žiaden predražený wellness. Len mne primeraná aktivita, primeraný oddych a čas pre seba. 

 

P.S.: Skúste si aj vy zostaviť podobný zoznam vecí, ktoré máte radi a ktoré vás nabíjajú energiou. Ak budete, náhodou, unudený či bezradný a pozriete sa na tento váš zoznam, hneď budete vedieť, čo všetko sa ešte stále dá urobiť, a opäť vás to naštartuje k aktívnemu životu…

 

Have a good time! 🙂

Podstata Žitia

30.12.2018

V časopriestore všadeprítomnej Energie vesmír mi poradil odhodiť strach priznať si vinu a vyjsť s ňou na (po)vrch /…Na svetlo sveta…/ V časopriestore nekonečnej Lásky vesmír mi povedal že všetko bude dobré že všetko chce svoj čas a sme ´tu´ len na okamžik V časopriestore večnej Pravdy vesmír mi dokázal že Pravda je len jedna nenávisť je [...]

Nonsens a nechápačka

17.10.2018

Presne dnes, vlastne len celkom nedávno, som sa dozvedela, že jedna moja spolužiačka z vysokej školy, ktorá bola priam nekonečným klbkom energie, prehrala svoj boj so zákernou chorobou. Viem to už asi 3 hodiny a stále nechápem… Pretože ONA bola proste absolútne iná! Bola mega! Mega bláznivá, mega spontánna, mega veselá, a s tak neuveriteľnou dávkou energie, že [...]

Nemôžete vôbec nič

09.03.2018

Človeka už viac nemôžete len tak ho zavrieť za mreže Ani ho spútať Ani mu zapchať ústa Ani mu ich zalepiť Ani ho navždy umlčať… Človek je viac ako zviera Vždy bol, a vždy bude Je viac než čokoľvek iné čo chodilo už po zemi živé, neživé či mŕtve… Človek je merítkom všetkých vecí na Zemi Je zvláštnym stvorením vyvoleným spomedzi [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 567638x
Priemerná čítanosť článkov: 2126x

Autor blogu

Kategórie