Založ si blog

Posteľ smrti

Zostala tam po nás rozhádzaná posteľ…

Včera nad ránom bola ešte príjemne vyhriata

A nám sa z nej nechcelo vstávať

Tak veľmi nám v nej bolo fajn

A tak dlho sme sa v nej prevaľovali

Až sme ju nestihli upratať

A takmer sme nestihli ani autobus…


Dnes je už určite celkom vychladnutá

A stále rovnako skasaná…

No MY sme mali všetko

Čo na spánok treba

Postele

Matrace

Plachty

Vankúše

I paplóny…


Jedlo

Pitie

Pyžamo

Príjemné teplo

I čerstvý vzduch

A taktiež pohodu a pokoj

Aby sme vôbec zaspali…


Ale ONI nemali nič z toho..!

Tí v Osvienčime…

Nemali absolútne nič!

Len zimu, hlad a špinu

A holé tvrdé drevo

Ktoré ich tlačilo do kostí…


Pretože ani len toho mäsa na sebe

Už takmer nemali

A boli len kosť a koža

S franforcami handier

Živé mŕtvoly a kostry

Odsúdené na pomalú a strašnú smrť…


Bolo mi z toho zle

A cítila som

Akoby som i ja

Bola za to vinná…

Hoci som v tej dobe nežila

A ešte ani nebola v pláne…

Podstata Žitia

30.12.2018

V časopriestore všadeprítomnej Energie vesmír mi poradil odhodiť strach priznať si vinu a vyjsť s ňou na (po)vrch /…Na svetlo sveta…/ V časopriestore nekonečnej Lásky vesmír mi povedal že všetko bude dobré že všetko chce svoj čas a sme ´tu´ len na okamžik V časopriestore večnej Pravdy vesmír mi dokázal že Pravda je len jedna nenávisť je [...]

Nonsens a nechápačka

17.10.2018

Presne dnes, vlastne len celkom nedávno, som sa dozvedela, že jedna moja spolužiačka z vysokej školy, ktorá bola priam nekonečným klbkom energie, prehrala svoj boj so zákernou chorobou. Viem to už asi 3 hodiny a stále nechápem… Pretože ONA bola proste absolútne iná! Bola mega! Mega bláznivá, mega spontánna, mega veselá, a s tak neuveriteľnou dávkou energie, že [...]

Nemôžete vôbec nič

09.03.2018

Človeka už viac nemôžete len tak ho zavrieť za mreže Ani ho spútať Ani mu zapchať ústa Ani mu ich zalepiť Ani ho navždy umlčať… Človek je viac ako zviera Vždy bol, a vždy bude Je viac než čokoľvek iné čo chodilo už po zemi živé, neživé či mŕtve… Človek je merítkom všetkých vecí na Zemi Je zvláštnym stvorením vyvoleným spomedzi [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 565671x
Priemerná čítanosť článkov: 2119x

Autor blogu

Kategórie