Mama má Emu, Ema má emu. ..

14. mája 2017, jessica, Zo života

Čo je oveľa dôležitejšie, než vlastniť nevšedného miláčika, či mať veľa majetku?! Čo je to NAJ, čo nás všetkých najviac ovlyvňuje?! Ktorý človek je v našom živote ten najdôležitejší?!

Viete to? No, asi už tušíte… 😉 Áno, na 1. mieste je to naša mama. Či už je taká, alebo onaká, – je to práve ona, ktorá má na našu výchovu najväčší vplyv.

Všetkým mamám na svete dnes patrí nesmierna úcta a vďaka za to, že nám dali život. Ja teraz vzdávam hold tej mojej, pretože VIEM, že to so mnou nikdy nemala jednoduché, a ako sa tak poznám, tak asi ani nikdy mať nebude… :)) A hoci viem aj to, že ma nie vždy chápe, VIEM, že ma neopísateľne miluje! A ja ju tiež.

Tak ešte raz, mami – Ľúbim ťa a želám Ti všetko len to NAJ! Nech Ťa dobrý Boh vždy chráni a opatruje, a daruje ti aj naďalej pevné nervy, cmuk!  😉

 

P.S.: Ak o dôležitosti mamy chcete vedieť niečo viac, prečítajte si tento SUPER článok (o vzťahoch, výchove a živote všeobecne), alebo len krátky úryvok z neho:

http://www.dobrenoviny.sk/c/94841/uznavany-cesky-psycholog-nam-prezradil-ako-z-dietata-vychovat-dobreho-cloveka-tajomstvo-uspechu-mate-pod-nosom

Čo je to najdôležitejšie, čo každé dieťa potrebuje zažiť?

Najdôležitejšie zo všetkého je spokojná mama. A tiež nežný a láskyplný vzťah k mame. Tam to všetko začína a končí. Spokojná mama, spokojné dieťa. Keď je mama spokojná, dieťa si to z nej vezme samo, vie to. Preto je mama v rodine vždy na prvom mieste. Nie deti. Nie otec. Mama.