Som génius, som workáč, som pracant : )

1. mája 2014, jessica, Zo života

Keď už je dnes ten prvý máj, tak to teda skúsim! Veď nemám čo stratiť. Akurát tak môžem získať. Ďalšiu zaujímavú prácu, či brigádu, v ktorej sa budem môcť realizovať, a zároveň si aj finančne prilepšiť. 🙂

 

Takže ideme na to:

Čo vlastne hľadám?

Zaujímavú, najlepšiu dlhodobú, prácu zameranú na

–          písanie článkov pre Váš časopis, pre Vaše noviny, pre Vaše weby, pre Vaše firmy…

–          vymýšľanie názvov (produktov, obchodných mien, trefných článkov) ako copywriter či freelancer.

–          vymýšľanie zábavných reklamných kampaní a marketingových akcií ako account manager či freelancer

 

Ako si predstavujem našu spoluprácu?

Zanechajte mi odkaz (napíšte mi mail) na JessicaSantySaleska@azet.sk, a ja verím, že sa určite na všetkom dohodneme.

 

O čom chcem písať?

Najlepšie o zdraví a životnom štýle, o seba-motivácii a prekonávaní prekážok, o psychológii, náboženstve, kultúre, numerológii, ezoterike, o chovaní a starostlivosti o domácich miláčikov, o knihách, cestovaní, bývaní, vzťahoch…

 

Akým štýlom chcem písať?

Závisí na tom, aký štýl článkov uprednostňujete Vy. Viem napísať články na vážne i veselé témy. Ináč, tie veselšie mám radšej… 🙂

 

Takže o čom ešte?

Veľmi rada píšem aj crazy fejtóny, aforizmy, krátke zábavné články a poviedky. Nápadov na toto mám zo života, veru, viac než dosť. Ale je, samozrejme, na Vás, s čím ma oslovíte. Verím, že budete spokojní. 🙂

 

Čo rozhodne nie?

Nezadávajte mi, prosím, témy ohľadom stavebníctva, techniky, IT či áut. V tom sa naozaj, absolútne (!!!) nevyznám a je to pre mňa španielska dedina. 🙂

 

Čo ešte o mne?

Či už si ma vyberiete, alebo nie, som rozhodnutá neustále sa vzdelávať a rozširovať svoje poznatky v oblastiach, ktoré ma zaujímajú. A, samozrejme, zároveň s tým neustále zlepšovať a cibriť svoj pisateľský štýl. Zatiaľ ešte nie je úplne dokonalý, ale som si istá, že má(m) veľkú potenciu. :)) Veď Vám to postupne dokážem!

 

A aká vlastne som?

Časom sa to určite dozviete… 🙂 Buď tu, na mojich článkoch, alebo aj pri našej vzájomnej spolupráci. Rozhodne však môžem povedať, že som človek seriózny, spoľahlivý a lojálny. A keď sa do niečoho zahryznem, trhám ako cvičený pes a nepúšťam to, kým to nie je ´hotové´. Pri vymýšľaní a písaní sa mi niekedy stáva, že absolútne zabúdam na čas a okolie, – až taký je to pre mňa adrenalín a relax zároveň! Ale ak ste sa teraz, náhodou, zľakli, ubezpečuj Vás, že sa o mňa vôbec nemusíte báť, pretože smrť hladom mi zatiaľ určite nehrozí… Minimálne tá čokoláda a káva, alebo chipsy a pivko, ako malé osvieženia, ma pred ňou vždy zachránia. 🙂 A potom, po záverečnej, to doženiem a natrieskam sa niečím poriadnym :).  Ale, samozrejme, že len zdravými vecami, a až po ´výdatnom´ behu či cvičení. Inak by to so mnou dopadlo zle-nedobre…

 

Takže čo na záver?

Dovoľte mi, poďakovať sa Vám za prečítanie tohto môjho nezvyčajného advertissmentu a zaželať Vám ešte pekné strávenie sviatku práce neprácou. 🙂 Veď zajtra nám to začne zas..! Takže nohy na stôl a hor sa do oddychovania..! Alebo ste tiež ten typ, ktorý namiesto biča potrebuje uzdu či brzdu?

Každopádne, napíšte mi a majte sa  pekne!