Akoby o mne. . .

27. januára 2014, jessica, Poézia

Ďalší deň za mnou

akoby ma doháňal

k pomäteniu zmyslov

Akoby deň niekedy splýval

aj s tou najdlhšou nocou

 

Akoby ma mesačný spln

s bičom v ruke nútil

pracovať a neprestávať

so zavýjaním

od duševných bôľov

 

Akoby všetko bol len sen

vymyslenou bájkou

či nočnou morou

čo nemá dej

a je príbehom o ničom

 

Akoby sa nedalo

len tak prestať a zoskočiť

akoby som bola unesená

rútiacim sa vlakom

čo prišiel o brzdy..!

 

 ……………………..

 

Akoby sa nedalo

len tak skočiť dolu

vtedy, keď chceme

ale trebalo sa držať

zubami a nechtami

na drevenom rebríku

pretože s ním niekto myká

a chce nás zhodiť dolu

 

Akoby už nezáležalo

na ničom a nikom

Akoby bol človek

púhym zvieraťom

Akoby sme zabudli

čo je podstatou a zmyslom

Akoby sme už stratili odvahu

pracovať s vlastným životom

 

Akoby to, čo raz začalo

nevedelo skončiť

Akoby sa minulosť spikla

a chcela nás zotročiť

Akoby človek zablúdil

v chaose svojej doby

Akoby sa človek hanbil

za dobré názory

 

Akoby už človek neveril

nikomu a ničomu

Akoby bolo jedno

či bojuje za niečo

alebo proti niečomu

Akoby už nezáležalo

kto som ja a kto sú oni

Akoby sme sa chceli vykynožiť..!