Vytrvalá láska

30. novembra 2013, jessica, Poézia

Nie je to tak dávno

čo ja a ty

a obaja tak hriešne mladí

dívali sme si do očí

a ja som ti neverila

keď si povedal

tú najťažšiu vetu tvojho života

o tom, že ma miluješ

 

A odvtedy som ti to

chcela neveriť

každý deň

nášho spoločného bytia na zemi

pretože ma to nútilo

zbúrať hradby

v mojom myslení

a povedať ti to tiež

 

To ty si teda ´na vine´

že som sa zmenila

z ľadovej kráľovnej

na divú vlčicu

a aj keď sme diskutovali

o víne či o vine

a pozerali sa trebárs na poháre

nemohla som tam uvidieť

nič iné, len Teba!

 

Vtedy som to nevedela

ale teraz to už viem:

 

Ty si ten, čo mi bol súdený

od veky vekov až na veky

aby zničil moje múry samoty

a prebral ma k životu a k smiechu

 

Ty si ten, čo ma bozkom prebral

z duševného spánku nebytia

a dokázal mi

že nie som žaba, ale princezná

 

Ty si ten, čo stojíš pri mne

toľko dlhých rokov

neprestávajúc vravieť mi

to tvoje večné ´I love You´

 

A ja zas Tebe, Láska

to moje neskutočne úprimné

a hanblivé

´Ďakujem!´