Založ si blog

Nemôžete vôbec nič

Človeka už viac nemôžete

len tak ho

zavrieť za mreže

Ani ho spútať

Ani mu zapchať ústa

Ani mu ich zalepiť

Ani ho navždy umlčať…

 

Človek je viac ako zviera

Vždy bol, a vždy bude

Je viac než čokoľvek iné

čo chodilo už po zemi

živé, neživé či mŕtve…

 

Človek je merítkom

všetkých vecí na Zemi

Je zvláštnym stvorením

vyvoleným spomedzi ostatných…

 

A hoci človek je len o niečo viac

než sú mravec, pes či prach

predsa môže objavovať vesmír

milovať a hnevať sa

smiať sa i plakať…

 

Človek schválne nie je dokonalý

aj keď by to (asi) chcel

je v ňom dobro aj zlo

i jedna nehynúca vášeň…

 

…No je len a len na ňom

ako si s tým poradí

a ako sa tento ne/pomer v ňom

napokon vyvinie… a skončí….

 

(či s plusom… alebo s mínusom…)

 

 

P.S.: Bez ohľadu na všetko a všetkých okolo – snažte sa o to, čomu úprimne veríte. Vy sami! A možno tá ťažko uchopiteľná PRAVDA, bude stáť viac na vašej strane, než na strane vašich odporcov… Zmierte sa však s tým, že jednoznačnú Pravdu nikdy neuchopíte celú, a ani ju nikdy DOKONALE nespoznáte… Pretože nás všetkých o neskutočne veľa krát presahuje… A tak to má asi byť… 😉

 

Podstata Žitia

30.12.2018

V časopriestore všadeprítomnej Energie vesmír mi poradil odhodiť strach priznať si vinu a vyjsť s ňou na (po)vrch /…Na svetlo sveta…/ V časopriestore nekonečnej Lásky vesmír mi povedal že všetko bude dobré že všetko chce svoj čas a sme ´tu´ len na okamžik V časopriestore večnej Pravdy vesmír mi dokázal že Pravda je len jedna nenávisť je [...]

Nonsens a nechápačka

17.10.2018

Presne dnes, vlastne len celkom nedávno, som sa dozvedela, že jedna moja spolužiačka z vysokej školy, ktorá bola priam nekonečným klbkom energie, prehrala svoj boj so zákernou chorobou. Viem to už asi 3 hodiny a stále nechápem… Pretože ONA bola proste absolútne iná! Bola mega! Mega bláznivá, mega spontánna, mega veselá, a s tak neuveriteľnou dávkou energie, že [...]

Láska i smrť, o tom to dnes je. . .

14.02.2018

Aj keď je dnes sviatok sv. Valentína, a ja moju ´Lásu´ neskutočne ľúbim ;), v tieto chvíle prežívam skôr smútok a ťažobu… Všetci sme vedeli, že ocinov otec je už slabý a nemá už pred sebou príliš veľa dní, no aj tak ma ten včerajší telefonát od maminy zaskočil. Čakala som, že to príde už čoskoro, no nie zase až tak skoro… Nie až tak rýchlo! [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 565693x
Priemerná čítanosť článkov: 2119x

Autor blogu

Kategórie