Založ si blog

Archív: apríl, 2017

Poistime láskou

Niekedy treba odísť a niekedy bojovať to, čo hľadám najviac často neviem nájsť… Deň za dňom uniká a noc s nocou sa snúbi a my stále sťa deti hoc´ dávno sme dospelí… To, čo bolo včera už stratilo sa v hmle tak ako sa rozplynie aj každé jedno ´Dnes´… …pokiaľ ho len nezlepšíme tým mimozemským a večným a nevložíme […]

Pokračovanie článku

Bežím. . .

Bežím hore kopcom kým slnko nadol zapadá bežím popod lietadlo ktoré ma rýchlo predbieha bežím za uschnutým listom ktorý vietor odvieva bežím za skackajúcim vrabcom ktorý nebeží, hneď odlieta… Bežím čo najďalej od ľudí a čo najviac za Tebou bežím preč od problémov v ústrety zázrakom a divom bežím preč od smogu do kráľovstva farieb zlatistého […]

Pokračovanie článku

Po tebe. ..

Mám na teba slabosť a ty to dobre vieš daj mi slobodu a úctu a ja dám tebe srdce… Nechytaj ma na hruškách radšej nachystaj mi koláč ak uvidíš, že bočím to sa chcem len schovať… …pred tebou i pred sebou a držať sa ťa pohľadom čo je na tom, pochopiť že umieram túžbou..?!

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 565963x
Priemerná čítanosť článkov: 2120x

Autor blogu

Kategórie