Založ si blog

Archív: júl, 2016

Naočkuj ma Láskou

Naočkuj ma Láskou a pridaj aj vľúdnosť nech nie som už viac tou asertívnou a hnusnou ako pes na svoju kosť… 🙂 Naočkuj ma Dobrom a vierou, čo sa stratila obnov vo mne nádej zastrašenú a ujdenú a nech mi neumiera… Naočkuj ma Silou mať pravdu na perách nesúdiť a poznať človeka a zabúdať na seba o niečo viac, než doteraz… […]

Pokračovanie článku

Zvelebený

Si hoden chvály a tisíc slov vďaky si Ten, čo ma drží a zúfať nestrpí Si Ten, čo ma dobíja energiou lásky si Ten, čo ma miluje hoc´ pozná moje hriechy Si Ten, ktorý chápe vždy všetko a všetkých si Ten, ktorý vidí a tvorí v skrytosti Si Ten, ktorému patrí každý, každá a každé… materiálne aj duchovné… dočasné aj […]

Pokračovanie článku

Inventúra túžob

Pri inventúre želaní som našla i pár tvojich prekrásne zabalených no bojac sa ich otvoriť… Príď ku mne a otvor ich ty sám, ale so mnou nechajúc sa unášať na vlnách sladkých túžob… Rozbaľ svoje myšlienky tu, teraz a predo mnou nech viem, o čom snívaš a či ma máš tiež… …vo snoch… 😉

Pokračovanie článku

Tvoj zajtrajšok

Každé ráno vstávať bez starostí a stresu každé ráno začínať pre dôveru a vieru Každý deň sa tešiť zo žitia naplno každý deň nanovo Ti získať priateľov Každý večer líhať s láskou a nádejou každý večer dúfať v lepší zajtrajšok… …v ten Tvoj… 😉

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 565688x
Priemerná čítanosť článkov: 2119x

Autor blogu

Kategórie