Založ si blog

Archív: december, 2015

Zmena je hrozná a každý sa jej bojí

Naozaj každý… Nikto z nás, ľudí, v skutočnosti zmenu nemá rád. Oveľa radšej ako ´nový život´, máme totiž radi svoj zaužívaný (a občas aj trochu nudný) stereotyp, ktorý nám dodáva aspoň akú-takú istotu. Zmena nám však žiadnu istotu neprináša, a preto ju prijímame len ako nutné zlo. Ako zlo, ktoré nás núti robiť to, čo neznášame zo všetkého […]

Pokračovanie článku

Stratení

Je tomu už presne rok čo ty a ja stratili sme sa od priateľov i od seba a vydali sa každý svojou cestou a každý iným smerom… Bol to zvláštny večer a ešte zvláštnejšia noc keď sme tam šli bola krásna jeseň so suchými listami a nádherná zima s vŕzgajúcim snehom keď sme sa vracali… Neviem ako a neviem kto nás v tú magickú noc musel […]

Pokračovanie článku

Si krásna obeť

Si múzou mojich básní a šťavou môjho šťastia si cieľom mojich túžob si obeť a ja nájazd Si slnkom mojich dní a nábojom srdca si aktérkou prianí a môj splnený sen Si zmyslom všetkých chvíľ a stelesnením pokoja si dôvod mojich snáh si anjel, čo chodí, nelieta Si hviezdou môjho života a môj bezpečný prístav si sladkosť priamo z neba a môj […]

Pokračovanie článku

Griotka

Chutíš ako griotka šťavnatá a čerstvá voniaš mi po višniach a aj sa tak červenáš Si láskou môjho žitia a ja tvoj závislák si nevyhnutnou drogou mimo jedenia a pitia Si sladká ako ovocie uprostred leta si horúca a prudká ako strieľajúca kôstka Si plodná a slobodná a ja neviem rozoznať či milujem viac teba alebo už Teba a Mňa

Pokračovanie článku

Vyhnanci

Vytrhnutí z koreňov ako klávesa z kláves odsunutí na bok ako nepotrebná vec nevšímaní ako vzduch čo je všade vôkol prehliadaní a zrádzaní ako tá posledná voš… Nespokojní a zúfalí z nevšímavých ľudí nahnevaní a šialení za neúctu a nezdary premočení a zoschnutí ako zeliny v púšti apatickí a bezradní keď o nich nezakopne nik… […]

Pokračovanie článku

Máš právo na hnev, nenávisť i nedôveru

Neobracaj ju však proti ľuďom, ale proti skutočnému vinníkovi, ktorým nie je nik iný ako samotný Diabol. To on je to neviditeľné, i zhmotnené Zlo. Nie ľudia. Možno sú ním „len“ posadnutí a ovplyvňovaní (lebo, žiaľ, aj to sa stáva), ale oni tým prvotným Zlom určite nie sú. To je jedine Satan, a všetci jeho rovnako padlí, a jemu podriadení anjeli. To on […]

Pokračovanie článku

Tvoje znamenia

Pero práve skončilo na wecku puklo svetlo Anjel Michal prišiel o váhy a zostal mu len meč Opäť mi dávaš znamenia aby si mi tým povedal že len Ty si Pán?! Ale veď to viem..! Aj tak však dík za tie výstrahy Tri celkom stačili 🙂

Pokračovanie článku

Vzdávam sa Ti

Vzdávam sa a padám pred Tvoju svätú tvár vzdávam sa a čakám na rozsudok a trest vzdávam sa a dúfam že to spravíš rýchlo vzdávam sa a hútam či to nebude moc bolieť Vzdávam sa a vravím že mi je to ľúto vzdávam sa a revem že tak som to nechcel vzdávam sa a dúfam že snáď to pochopíš …a kým mi kážeš vstať ja už jasám šťastím… […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 565963x
Priemerná čítanosť článkov: 2120x

Autor blogu

Kategórie