Založ si blog

Archív: júl, 2015

Paživot (Paralelný neživot)

Prázdni ľudia a paralelná sieť rozhorieť sa túžbou a dostať odpoveď Zatrpknúť si ego a preťažiť údy pre zabitie nudy mať blokované účty Vrstviť sa hnevom a páliť sa zlom nezvládať život a klesať pod ťarchou Deň čo deň skúšať zbaviť sa toho a noc čo noc zisťovať že nás to presiahlo..!

Pokračovanie článku

Roztopená

Roztápam sa chladom tvojich oceľových zreníc zadúšam sa vánkom tvojich sladkých pier nehybne mlčím ukotvená v čase a dýcham túžbou v zarosenom sne Zabudni aj ty na celý svet vôkol v záplave šťastia nájdi svoj priestor zaútoč na mňa a unes ma k sebe ublíž mi bozkom a daj mi nádej Zahrň ma láskou zahaľ ma hmlou dopraj mi radosť a prebuď vášeň […]

Pokračovanie článku

Moje strachy

Bojím sa o druhých viac ako o seba Bojím sa, že si nevšimnem trpieť človeka Bojím sa, že zabudnem na niečo veľmi vzácne Bojím sa, že zapadnem do vyšliapaných ciest Bojím sa, že poviem čo ma bude mrzieť Bojím sa, že spravím niekomu niečo zlé Bojím sa, že pri náprave sveta seba zabudnem na Teba Bojím sa nemať Ťa Tak […]

Pokračovanie článku

Smelý

Podaj mi prst a vezmem si aj ruku neboj sa a pritlač nežne ma masíruj buď mojou oporou i v stave beztiaže súper so mnou čestne ukáž, čo dokážeš vášnivo sa zapoj a spríjemni mi deň vylep mi zaucho ale hneď neuleť

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 565672x
Priemerná čítanosť článkov: 2119x

Autor blogu

Kategórie