Založ si blog

Archív: jún, 2015

Osmelený

Spojme svoje duše a potom aj telá predveď mi svoj pole dance a ja tebe môj free style dovoľ mi oblízať ti tie tvoje kútiky dovoľ mi pojesť ti všetky maškrtky predkloň sa zvodne a poštekli ma vlasmi zatoč sa so mnou a pomúť mi zmysly

Pokračovanie článku

Nesmelý

Podaj mi ruku a vezmem ťa k sebe zvádzaj ma nohami nech sú však pri sebe zamávaj na mňa a vyplaz mi jazyk odsoť ma od seba nech sa späť priplazím dýchaj na mňa sladko poleť so mnou hore buďme ako vtáci na modrej oblohe skoč so mnou hlavičku padaj so mnou nadol pristaneme hladko pod vodnou hladinou pri západe slnka vyznávaj mi lásku natiahni sa ku mne a daruj mi […]

Pokračovanie článku

Zutekaný a Zmenený (Zložené zo Zla)

Zauzlený a zaseknutý zahanbený a zľaknutý zradený a zlomený zaznávaný a znudený zastavený a zničený zamietnutý a zdrvený zahnaný a zohnutý znemožnený a zhorený začarovaný a zvíjaný zhoršený a zrušený zatvorený a žmýkaný zaťažený a zúfalý zaplnený a zamknutý zapadnutý a zviazaný zabednený a zrútený zaplatený a zapletený zavírený a […]

Pokračovanie článku

In Memoriam

Odišla si náhle a aj keď sme to skôr či neskôr čakali zabolelo to aj tak a je to pre nás ťažké… Mrzí ma, že si odišla pretože tu po tebe zostalo prázdno a smutno a ja sa nemám ku komu vracať a ani koho prekvapiť návštevou… Odišla si skôr než som stihla prísť a povedať ti ´Prepáč za všetko!´ (Za všetky tie moje neplechy a strachy, čo som ti […]

Pokračovanie článku

Pozdravuj dedka, babka!

Dnes ráno mi zomrela babka. 🙁 Prvá. Maminina mamina. Dnes, na deň detí. Načakala som to. Alebo možno čakala, neviem… Človek máva nejaké tie tušenia… Napríklad včera som si pri pohľade na svoje mesto zhora spomenula, ako tu, na tomto kopci bola ešte tak 10-15 rokov dozadu s nami aj ona. A dokonca aj s druhou mojou babkou, otcovou mamou… Vtedy boli ešte […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 565682x
Priemerná čítanosť článkov: 2119x

Autor blogu

Kategórie