Založ si blog

Archív: apríl, 2015

Potichu a pomaly

Potichu ma bozkaj zvodne ku mne príď pomaly sa skĺzni neboj sa poprosiť Zanôť si niečo nežne ma stisni ohlodaj ma láskou kvapôčky vytryskni Hovej si v hojnosti a zavýjaj šťastím pikantne a šťavnato pevne ma objím Odolávaj a podliehaj do duše mi vtrhni a vytiahni z nej všetko čo do nej nepatrí..! Všetko okrem Teba! 🙂

Pokračovanie článku

Len Tvoja

Spájaj sa so mnou buď mi vždy blízko chcem byť len Tvoja spracuj ma friško nauč ma lietať a túžiť byť vílou ber si ma bozkom vylieč ma sebou Znivoč ma krásou zoceľ ma nehou spútaj ma láskou premôž ma silou premeň ma piesňou urob ma hviezdou zalej ma penou posyp ma ružou Priveď ma domov a vytvor môj raj rozpáľ môj plameň a zmeň môj plán ochráň […]

Pokračovanie článku

Zdolaj ma

Obkoles ma zboku zablúď so mnou v tme okrúžkuj ma krúžkom strať sa so mnou v hmle Rozpomeň sa na mňa a nesklam moje sny venuj mi svoj pohľad túžbou vytryskni Zajmi ma tichom a zaplávaj si vo mne haľ ma svojím šarmom oddychuj pri mne Túž po mne viac hľadaj ma všade siahaj po mne nežne zdolaj moje nie

Pokračovanie článku

Boh nie je tyran

Boh nás (nemôže a) nechce nútiť, aby sme Mu nasilu a slepo verili a obdivovali Ho. Nie. Chce, aby sme to robili len vtedy, keď je to z našej strany absolútne dobrovoľné, úprimné, s našou skutočnou radosťou a so slobodnou vôľou. Boh totiž nie je tyran, ktorý by si od nás vyžadoval niečo nasilu alebo nad naše sily. Dokonca nie je ani žiadnym naivným a senilným […]

Pokračovanie článku

Rozprávka na dobrý deň

Povedz mi, Láska ktorú rozprávku chceš počuť dnes Na dobrú noc či na dobrý deň? Vyber si, Láska a ja ti ju poviem kedykoľvek a kdekoľvek ako najlepšie viem! 🙂

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 565672x
Priemerná čítanosť článkov: 2119x

Autor blogu

Kategórie