Založ si blog

Archív: júl, 2014

Osvietenie

Otvoriť víno na otvorenie pier otvorenie srdca otvorenie lona A potom už nič len počúvať milovať a žiť Vychutnávať chvíle spojenia gejzíry šťastia a zvuky fanfáry Zamilovať si ten čas čistého rozumu čistého srdca čistého bytia A nechcieť nič viac ako len poznanie pravdy o nádhere žitia…

Pokračovanie článku

Kvapôčka

Tá kvapka ma dostala tak ako nikdy nič predtým ťažila sťa oceľ na slnku sa zaleskla odrazila môj svet späť a prerezala mi môj prst bezfarebnou vlahou… Bola to viac ako kvapka a viac ako H2O letela sťa šíp od Robina Hooda dotkla sa mi kože a zaujala dušu tou osudnou čiarkou… Videla som letieť ju od jej zdroja až ku mne vesmírom beznádeje ktorý preťala […]

Pokračovanie článku

Je jedna po polnoci. . .

a ja nemám chuť ísť spať pretože sa práve vyznávam z hriechov, ktoré som spravila ktoré som dopustila alebo ktoré sa proste udiali… Raz za čas totiž príde ten okamih keď máte chuť premýšľať všetko rozoberať a riešiť a cítite v sebe nutkanie… prejaviť sa vyznať sa ukázať farbu a ísť s kožou na trh či s pravdou na bubon… […]

Pokračovanie článku

Som aká som

Neviem tancovať ako niekto píska Neviem sa uvoľniť pred niekým, kto mi nesadol Neviem sa prispôsobiť niekomu, komu neverím Neviem len tak poslúchnuť keď s niečím nesúhlasím Neviem sa zabávať nasilu a len preto, že to tak robia ostatní… Neviem len tak zahrať naivku keď viem že ma chce niekto oklamať… Neviem sa chovať ako dáma keď mám plný […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 565686x
Priemerná čítanosť článkov: 2119x

Autor blogu

Kategórie