Založ si blog

Archív: apríl, 2014

My, kancelárske krysy vs. . .

Nedávno sme v práci mali nečakanú návštevu. Nebola to však žiadna nečakaná kontrola ´zhora´, a ani nijaká hromadná ´teta z Ameriky´, ale len celkom malá a takmer neškodná ´entita´. Teda entity, pretože ich bolo viac. Našťastie však, len bolo… Pretože na nás, veľké kancelárske krysy, tie chúďatká predsa len nemali. Nuž veru, nemali si do nás […]

Pokračovanie článku

Opozitom lásky nie je nenávisť, ale strach

Láska a nenávisť nie sú až tak veľmi rozdielne. Aj v nenávisti sa totiž dá niekedy nájsť aspoň niečo hrdinské a odvážne, podobne ako v láske. A nenávisť dokáže byť tiež vášnivá a priama ako láska. Strach však nie. Strach je celkom iný. Ten je zákerný, podlý, rýpajúci a oveľa horší ako nenávisť. A aj nás samých oveľa viac obmedzuje a ničí. […]

Pokračovanie článku

Jediným a pravým zmyslom života je poznanie a chválenie Boha

Človeka nespraví dokonale šťastným nik iný, iba Boh. Iba Boh má schopnosť naplno uspokojiť srdce a myseľ človeka, a dať mu všetko, čo potrebuje a po čom túži. Ba dokonca ešte viac ako ´len´ to… Boh nám vie dať dokonca i to, na čo sa my sami, vo svojej nehodnosti, neodvážime ani len pomyslieť! On však aj tak chce, aby sme Ho o to žiadali a aby sme s Ním […]

Pokračovanie článku

Nerozmeniteľná dvadsiatka

Dnes si chcel v Stresku jeden deduško rozmeniť od predavačky 20 Eur, ale predavačka sa naňho osopila, že to spraviť nemôže, pretože sú nad nimi kamery, ktoré ich sledujú a keby uvideli, že mu len tak rozmenila peniaze, prišla by o prácu. A vraj dnes nikto o prácu prísť nechce, tak nech už teda radšej ide… Chudák dedko. Bol zronený a vyklepaný, a pomerne aj […]

Pokračovanie článku

Som bláznom do Teba

Som bláznom do Teba niet väčšieho než ja Som šialencom bez pút keď Ťa tu nemám… Som feťákom do Teba viac ako včera Som vlamačom čo sa Ti dotýka srdca… Som psychošom čo ušiel len aby Ťa videl Som strážcom čo chráni Tvoj sladký polosen… Som ohňom čo Ťa chce láskou objímať Som víchrom čo sa chce s Tebou milovať… […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

jessica

Nič nie je nemožné, ak v to veríte! O svete, o živote, o vzťahoch, o ľuďoch, o paradoxoch... Moju prvú zbierku básní "Na brehu sveta" (aj s mojím podpisom), si môžete kúpiť cez www.bux.sk/knihy/286939-na-br… Už je len posledných 13 kusov, preto neváhajte príliš dlho... ;) Vďaka za Vašu priazeň a podporu! :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 267
Celková čítanosť: 565688x
Priemerná čítanosť článkov: 2119x

Autor blogu

Kategórie